Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació

Acceptar

Servei d'atenció al client

El Servei Tècnic de Postvenda és un servei exclusiu per als nostres clients sobre el funcionament i ús de totes les nostres aplicacions, així com per a la resolució d'incidències. Des de l'àrea de Suport aportem un valor afegit fonamental als nostres productes i serveis.

Servei personalitzat, som una empresa molt pròxima i això es nota en l'atenció. Sistema de qualitat implantat en el qual fer seguiment d'incidències i suggeriments.

Servei d'atenció al client
Servei d'atenció al client
Sistema batch amb resposta abans de 4 hores

Sistema batch amb resposta abans de 4 hores

Hem dissenyat un sistema àgil i eficient, d'atenció abans de 4 hores des del moment de la consulta, que en l'actualitat té una mitjana de compliment durant l'últim any del 86% del total de les consultes rebudes (sent 4h el màxim temps de demora establert com a norma habitual).



Equip humà expert i molt resolutiu. Diverses vies d'accés per a l'atenció al client.
24 hores del dia

El canal de comunicació per part dels nostres clients és per telèfon (en horari d'oficina) o bé Internet -servei *Afinity- les 24 hores del dia. D'aquesta manera garantim que seran els nostres tècnics de suport més especialitzats els que es posaran en contacte directament amb el client final. Durant el procés d'atenció i per a una major agilitat i comoditat per al client, els tècnics de *GEYCE disposen de programari d'accés remot per a accedir als equips dels nostres clients.
Podreu consultar en tot moment l'estat de les vostres consultes, les respostes recents rebudes i l'històric de les consultes efectuades directament des de l'entrada a les aplicacions *GEYCE.



Equip humà expert i molt resolutiu. Diverses vies d'accés per a l'atenció al client.
Geyce
Geyce

Més serveis

Formació

El mercat està en constant evolució, igual que els nostres productes. És per això que la formació contínua es torna en un element indispensable per a afrontar amb èxit qualsevol canvi empresarial.
Més serveis

Necessites un cop de mà?

L'únic especialista en ERP per a l'assessor amb garantia de conversió de dades